Newsy

Jak wyposażyć domową siłownie

Domowa siłowania to wielkie ułatwienie, mimo większego progu wejścia po czasie jej koszty się zwracają względem coraz droższych karnetów na siłownię. Nie trzeba też poświęcać czasu na dojazd do siłowni, można cieszyć się sportem w każdej chwili. Nikt nie zajmie już twojej ulubionej maszyny lub sprzętu sportowego. Po zdecydowaniu się na domową siłownie będziesz mógł ćwiczyć, ile tylko zechcesz i kiedy zechcesz. Dodatkowo mając siłownie w domu łatwiej będzie zachęcić do korzystanie z niej twoich kolegów, żonę czy nawet dziecko. Wysokie koszty karnetu nie będą już wymówką. A kto nie lubi ćwiczyć razem z najlepszym przyjacielem lub ukochaną dziewczyną?

A więc jaki sprzęt sportowy przyda się w domowej siłowni?

Podstawowym narzędziem na siłowni jest sztanga. Dzięki niej można wykonywać mnóstwo ćwiczeń na praktycznie każdą partię ciała. Najbardziej ikoniczne ćwiczenie to oczywiście zwykłe wyciskanie jednak do tego będziemy potrzebowali również ławy, jak i podstawki na naszą sztangę. Wyciskanie świetnie działa na naszą klatkę jednak jest to ćwiczenie wymagające czasu, aby dobrze okiełznać technikę. Zwykła sztanga posłuży również jako świetne ćwiczenie na ręce. Wykonując odpowiednie zwykłe wzniosy jesteśmy w stanie w ciągu kilku tygodni poszerzyć nasze ramię o dodatkowe kilka cm. Kolejną partią, do której przyda się sztanga są ukochane nogi. Już zwykły przysiad wzbogacony o sztangę z odpowiednim ciężarem na naszych barkach pozwoli dobrze rozwinąć mięśnie nóg. Zobacz polecany sklep sportowy: https://sport-blast.pl/ – ze sprzętem do siłowni.

Jaki jeszcze sprzęt sportowy przyda się na domowej siłowni?

Potrzebne będą nam również najzwyklejsze hantlę z zakresem ciężaru na maks 20 kg na hantlę. Pozwalają one rozwijać wiele partii mięśniowych, których sztanga nie rozwinie. Co więcej ćwiczenia z hantlami mogą dokładniej i bardziej szczegółowo zaprząc do pracy dane mięśnie. Lecąc od góry hantlę pozwalają rozwinąć nasze barki. Już najprostsze ćwiczenie wzniosów na boki z małym ciężarem srogo wymęczy nasze barki, a co z tym idzie dobrze je powiększy.

Zaraz po barkach mamy same ręce. hantlę można podnosić podobnie do sztangi co również wpłynie na ramiona, a szczególnie biceps. Można też je wykorzystać do rozwijania tricepsa. Wystarczy unieść ciężki hantel na głowę i następnie wykonywać ruchy góra dół. Triceps najbardziej wpływa na rozmiar naszej łapy. hantlę również pomogą nam rozwinąć klatkę, a to dzięki rozpiętką robionym na ławie. Ćwiczenie to bardzo dobrze wpłynie na wielkość naszej klatki. Idąc jeszcze niżej hantlę dobrze rozwiną nasze nogi. Częstym, lecz męczącym ćwiczeniem są tak zwane przysiady bułgarskie. Jest to trudne, lecz bardzo efektowne ćwiczenie na nasze nogi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Why ask?